Have you ever thanked the Sun just for shining?

2020. február 24. 14:08 - Kaitou

#33. Ursula K. Le Guin: Égi eszterga.

Van ezeknek a régi scifi-regényeknek egy varázsa. Értem, hogy miért szerettem őket annyira régebben, de kicsit mintha eltávolodtam volna tőlük. Jó ötlet volt leemelni a polcról ezt a kötetet, a meglódult emberi fantázia szárnypróbálgatásai ezek abból a korszakból.
A hosszú leírások néhol untattak, néhol szívesebben olvastam volna még tovább is. Tetszett a változékony valóság, bár nem szívesen élnék egy olyan világban. A barátságos és segítőkész idegenek alakja külön plusz pont és George jellemfejlődése is szépen alakult.:)
Jó kis könyv volt, egy rövid időre megint tinédzser lehettem.:)

Címkék: könyvélmény
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://honnomushi.blog.hu/api/trackback/id/tr5815489518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Have you ever thanked the Sun just for shining?
süti beállítások módosítása