Have you ever thanked the Sun just for shining?

2020. február 24. 14:03 - Kaitou

#30. Bródy György: Egy nőorvos naplójából.

Nagyon aranyos könyv, ritka kincs az ilyen, nem gondoltam, hogy valaha véletlenül rábukkanok.:) A doktor úr anekdotái hol megmosolyogtatóak, hol elpityeredik tőlük az ember. Nagyon jó élmény volt olvasni ezeket a visszaemlékezéseket, kár, hogy ilyen könyvekből nem születik túl sok, sőt, egyetlen hasonlóról sem tudok.:)
Mikor megláttam könyvcserélőn, mondom ez keeeeeeeeeeeeeellö. Nagyon, nagyon rég vártam ennyire happolt könyvet, emlékszem, azon cidriztem, hogy csak kapjam meg, el ne kallódjon a postán, mert ezt el akarom olvasni mindenképpen. Éééés megérte, és nagyon szerettem!
Ha hamarabb olvastam volna, talán egy kicsit kevésbé cidriztem volna a nőgyógyásztól.:)
Fogalmam sincs, elérhető-e valahol. Szerintem max antikváriumokban lehet megtalálni, sehol másutt.

Címkék: könyvélmény
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://honnomushi.blog.hu/api/trackback/id/tr815489502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Have you ever thanked the Sun just for shining?
süti beállítások módosítása